توضیحات

عایق رطوبتی نانومولتیزو جایگزین ایزوگام

عایق رطوبتی نانو مولتیزو

عایق رطوبتی نانومولتیزو نسل سوم و جدید مواد ضد رطوبت است که بر پایه اصول فناوری نانو ابداع شده است. مواد به کار رفته در عایق رنگی نانو مولتیزو در وهله اول مانع از جذب رطوبت به داخل می شود. دوم اینکه، بر طبیعت و محیط زیست اثر مخرب ندارد چرا که حلال آن آب است.

این نوع عایق رطوبتی قابل استفاده به صورت خالص و یا ترکیب در ملات است.

به عنوان جایگزین عایق های رطوبتی قدیمی مانند ایزوگام وقیرگونی و هر محصول آب‌بندی کننده دیگر می‌توان از آن استفاده نمود.

محلول بر خلاف دیگر محصولات رطوبتی و آب بندی ،کاملاً با اجزای سطح زیرین پیوستگی ایجاد می نماید و بخشی از سطح اولیه خواهد شد. مهم‌ترین هدف استفاده از عایق رطوبتی نانو بیرنگ مولتیزو حفظ زیبایی ظاهر و نمای ساختمان و مصالح به کار رفته در آن است.

استفاده از عایق رطوبتی نانو مولتیزو جایگزین ایزوگام وقیرگونی شده وبسیار مقرون به صرفه ا ست. عایق رنگی نانو مولتیزو و محلول آن غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس، غلطک و اسپری بدون فشار امکان پذیر است. هیچ وسیله یا ا قدام ایمنی خاصی برای کاربرد این عایق رطوبتی لازم نیست. از عایق رطوبتی نانو جهت ایزولاسیون استخر، آببندی مخازن بتنی آب،رفع نم پشت بام ها،پوشش بیرنگ برای سرویس های بهداشتی و کلیه مکان های در تماس با آب و رطوبت، قابل استفاده می شود.


نسل جدید عایق رطوبتی و حرارتی نانو مولتیزو در فونداسیون و پی ساختمان ،سرویس بهداشتی ،آشپزخانه ،لوله‌های آب و فاضلاب ،استخرها،عایقکاری دیوارهای باران گیر،درز گیری و آب بندی شکافها و ترکها، عایق کاری پشت بام‌های چوبی ، فلزی ، سفالی ، بتنی ، گچی ، سنتی ،چسباندن و آب بندی کاشی و سرامیک کف و دیوار، سروی سهای بهداشتی ، استخر ، آشپزخانه و نمای ساختمان ،کف کولرهای آبی، پوشش نمای اصلی و جانبی ساختمان، پوشش دیوارهای پیش ساخته ، ضد زنگ جهت سازه‌های فلزی و… استفاده می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.