دسته‌بندی نشده

معرفی عایق های رطوبتی حرارتی Multiso

عایق کاری پشت بام با نانومولتیزو

این نانو عایقها کاملا الاستیک ، برای عایق کاری انواع سطوح ساختمانی و صنعتی ، مقاوم سازی و ضد پوسیدگی نمودن آنها و در نتیجه افزایش عمر مفید سازه ها به کار می روند و از نفوذ رطوبت ( 100% ) و گرما و سرما ( تا 40% ) جلوگیری می نمایند

از پوشش رطوبتی نانومولتیزو میتوان به عنوان عایقی کامل که دارای ضخامتی کم (چند صد میکرون)، استحکام بسیار بالا و چسبندگی فراوان می باشند نام برد .


این رنگ های ضد آب را بر روی هر نوع سطحی می توان اجرا نمود از جمله : سطح بام ها و سقف سازه ها ، استخرها ، نماهای ساختمانی ، تاسیسات و مخازن صنعتی (بیمارستانها ، تصفیه خانه ها، تاسیسات پالایشگاهها و …)
(دارای مقاومت حرارتی از دمای 40- تا 120+ درجه سانتیگراد)

از دیگر ویژگیهای آنها داشتن مقاومت بالا در برابر رشد باکتری ، کپک و قارچ ، مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ پرتوهای فرابنفش (uv) ، قابلیت تنفس ( انباشته نشدن رطوبت در پشت عایق ) و ویژگی هماهنگ بودن با محیط زیست و سلامتی انسان می باشد .

همچنین با توجه به آزمایشهای انجام شده برای محاسبه میزان کاهش هدر رفت انرژی (energy saving) از سطوح عایق شده ، با کاربرد آنها می توان بیش از 50% از هدر رفتن انرژی جلوگیری نمود. ( کاهش هزینه های مصرف انرژی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.